torsdag 12 november 2009

min lediga helg...

jag ser fram emot min lediga helg + att ja även såg att ja tydligen är 3 ledig :)
Kan det bli bättre!!
Men jag ska ta de otroligt lugnt, i morgon blir det en mys kväll med min mamma, syster och Jeppe. Det blir middag, vin och film hemma hos syster och jeppe... ska bli mysigt :)

Sen på lördag blir det nog ett sim pass igen på fm, inte allt för sent så att allt folk hinner att komma och ta över simhallen helt och hållet.
På söndag kväll blir det ett pass i sporthallen, ska bli intressant. Otroligt länge sen man körde ett pass men ser fram emot det.

Mamma och ja va duktiga och tog ett par längder i bassängen innan jobbet i dag på fm,
det är så otroligt skönt.
Och helt underbart att ja bor granne med simhallen och går förbi på vägen hem- och till jobbet så det är ju aldrig jobbigt att ta sig dit, annars brukar det vara mitt stora problem.
Att ja tycker det är jobbigt att ta sig TILL träningen, emn nu e de som sagt inte det så ja har inga ursäkter längre :)

2 kommentarer:

Thina sa...

Har samma problem! Så jäkla jobbigt att ta sig TILL. Men härligt att väl vara på plats. För att inte tala om efteråt! Lovely!

marina sa...

Ja visst e det =) Men nu har ja verkligen börjat komma in i det och tycker de e jätte kul och längtar efter att få träna =)