torsdag 29 juli 2010

En massa regn...


Det har regnat i stort sett hela dagen med små uppehåll, ja det har väl regnat sen i går kväll.
Det känns nästan som att hösten är kommen, men det kan den väl ändå inte vara?!
Lite mer sol och värme måste vi ju få...

Men ok ja tycker ändå att det är mysigt, hösten är ändå en av mina favoriter.
Få krypa upp i soffan med en kopp the och varm filt,
tända ljus som lyser upp och värmer rummet på kvällen.
Men ja e nog inte klar med sommaren riktigt än,
och hoppas att den inte är klar med oss än...

_________________________________________________

Ja är så otroligt trött, vill just nu bara gå och lägga mig i sköna varma sängen och sova...
men gör ja det så kommer ja absolut inte kunna sova i natt sa det blir att hålla sig vaken.
Ja va så duktig så ja tom försov mig i morse,
vilket jag inte annars gör för ofta.
Verkligen hatar att försova mig!!
Kom till jobbet 1h för sent och sen har det gått i ett,
vilket var tur annars hade ja väl somnat stående på plats :/
Hade en likadan dag i går på jobbet, hektisk och trött.
Ska jobba i helgen och ja hoppas att den blir lite lugnare än vad dessa dagar varit.

Har fått mitt nya schema nu så nu blir det en del nätter i höst med början i september,
det är ett tag sen ja jobbade nätter så vi får se hur det går.
Men det ska nog gå bra :)
Har nu oxå schema ända till sista december,
otroligt skönt att veta hur man ska jobba framöver...

Nu ska ja slappa i soffan med min ljudbok och försöka att inte somna...

Inga kommentarer: