torsdag 30 september 2010

30:e september

Jag är helt slut, haft en hel del att göra på jobbet hela veckan o Theo har verkligen inte sovit bra.
Min lilla stackare har haft mardrömmar och vaknat ca kl 4 varje morgon :( sen velat ligga PÅ mig så att ja inte kunnat somna om...
Men som tur är så är vi lediga i morgon, då blir det simhallen och annat roligt :)
Och så klart fredags mys på kvällen eftersom min lilla skit åker till sin pappa redan på lördag denna gång... ja jobbar natten till söndag :(

Sitter nu o väntar på att min söta mamsen ska komma så att vi kan åka till Maxi och handla lite.

Min söta Adam har ja inte hunnit se mkt av denna vecka :(
Båda har haft fullt upp hela tiden, men snart får vi ett par underbara dagar i Prag tillsammans!
*längtar*

Kram på er!
Published with Blogger-droid v1.6.0

Inga kommentarer: