måndag 21 mars 2011

Helgen!


I Lördags var vi ute och åt, meningen var att vi skulle äta på Aioli men det var 40 min väntetid där så vi gick till Tapasbaren istället... det ar ju såå underbart gott!!
Efter kände vi för en drink så vi promenerade till den nya Coctailbaren, verkligen hel mysigt och trevligt ställe. Dit blir det fler gånger... :)
det intog en hel del drinkar där av oss.
Emelie och jag blev danssugna så vi tvingade med oss karlarna till harrys för att få dansa lite, de va inte så glada över det men följde med oss ändå :)

Lördagen blev inte så lyckad, mådde ok när ja vaknade och begav mig till mamsen där sonen min var, blev bjuden på lunch och sen åkte jag på världens migrän anfall... klarade knappt av att stå på benen. Fick bege mig hem med lilla lutten och få honom hämtad av sin pappa för att sen bädda ner mig i sängen... proppade i mig en massa tabletter innan sen låg ja hela dagen :(
Så det blev ett litet konstigt hejdå med sonen, hann inte med nått mys innan han åkte ;(
Men tog mig iväg till jobbet i morse iaf, hann bara dit innan huvudvärken kom igen, tog köks turen så ja klarade mig igenom dagen med lite tabletter... gick hem lite tidigare.
Skulle ha tränat ikväll men får skippa det o ta det lungt, krypa ner i sängen tidigt ikväll så ja kan jobba i morgon.
På fredag blir det en tur till Ullared med Kommunal bussen, WOHOO!!!
Lite shopping till nya lgheten o vårkläder till Theo :)

Nu ser vi fram emot att våran ska komma, ingen mer snö... torra vägar o blommor som börjar knoppa... :)

Inga kommentarer: