söndag 15 maj 2011

Fullspäckad helg men för lite sömn...

Vi har haft en hel underbar helg, jag o mina grabbar :)
I fredags så bakade vi pizza och myste, tittade på film i sängen tills det va dags för Theo att sova.
Men det blev inte mkt sömn den natten... Theo vaknade vid 01 på natten o kunde inte komma till ro igen, låg i sängen o gnydde o gnodde i ca 1h innan ja gav upp där. Prövade i våran säng men de funkade inte så det fick bli soffan o en film som han glatt tittade på, trodde ju att han skulle somna... men icke. Ja somna visst först o när ja vaknade vid 4-5 tiden så låg han på mattan o sov!?
Vågade inte röra honom så han fick ligga kvar o där sov han enda till kl 8!!
Vid 9:30 hämtade vi upp Agnes ( Adams syster dotter) och begav oss till Riddarspelen i Ekenäs. Hade en bra o rolig dag med bus o lek,
Som sen fortsatte här hemma på em tills Agnes blev hämtad av sin mamma vis 18 tiden.

Tyvärr blev ja störd i min sömn inatt igen, ett par idioter som stod utanför vårat sovrums fönster i ca 1h och bråkade väldigt högljutt kl 4 mitt i natten!!
Kan inte folk gå hem o bråka?!
Skrika ut sina problem på innergården, så att alla fick höra att killen i fråga strular runt, även med hennes lillasyster... icke smart killen!

Idag har vi varit på 4 års kalas i Mantorp och firat Agnes!!
Grillat o fikat, mums :)
Och en massa bus o lek med barnen.

Dags för en ny jobb vecka men längtar till nästa helg, ska spenderas i stugan med mina underbara grabbar i 4 dgr :)
Idag blir det tidigt isäng, heelt slut!
Published with Blogger-droid v1.6.9

Inga kommentarer: