fredag 19 augusti 2011

En tand fattigare...

Efter 3 års tandvärk som kommit o gått så gav ja igår upp för min tandläkar skräck o bokade en akut tid, efter att ha haft en natt med konstant värk :(
Tvingade min underbara sambo att följa med, ja för att hålla handen.
Tårar kom, panik i hela kroppen, kallsvettig och nära svimmning, men ut drogs den onda visdoms tanden äntligen.
Men inte är det bättre för det än, haft otrolig värk inatt och feber, har fortfarande värk och sjuk känsla i kroppen :(

Men hoppas det släpper snart,
För ikväll ska vi ju till nkpg på galej med Adams vänner.

Och i morgon blir det middag och galej med mina vänner här hemma och sen gå för att titta på september :)

Och på söndag kommer min älskade lutt, saknar honom innerligt mkt!!

Så nu ska ja snart börja fixa till mig... hoppas ni andra får en toppen kväll!!
Published with Blogger-droid v1.7.2

Inga kommentarer: