söndag 2 september 2012

helgen snart slut...

Och en ny arbetsvecka börjar!!
Jag trivs verkligen på mitt jobb och tycker det är skiit kul att gå dit... Och är såå glad att jag nu har fått en tillsvidare anställning där, på Neuro operation :)
Nu slipper ja flänga runt på avdelningar 6 månader i taget, och toppen kollegor har ja fått oxå... Det kan inte bli bättre!!!

Men just nu är ja bara Sååå trött hela tiden, vill ligga i sängen och inget göra... Vill bara sova :(
Ja hoppas få ett svar på allt på tisdag, lite mer positiva svar än det som snurrar runt i skallen på mig just nu.
Det va ändå skönt att få veta varför ja är så trött hela tiden, men behövs mer svar för att kunna reda ut det hela ordentligt och göra nåt åt det!!

Men ja har iaf världens finaste o bästaste sambo som hjälper mig, finns här och är förstående... Kan inte ha det bättre :)

//xoxo

Published with Blogger-droid v2.0.8

Inga kommentarer: