onsdag 12 december 2012

hitta tillbaka...

Det kanske är dags att hitta tillbaka hit... Det va att tag sen nu, varken tid eller ork har funnits.

Jag är frisk förklarade från mitt virus sen ett tag tillbaka men har nu istället åkt på dålig tandstatus... Jag som ALDRIG tidigare haft ett hål i mina tänder har nu helt plötsligt 4 st som uppkommit på väldigt kort tid :(
Mitt virus kan ha haft en inverkan på det men även så kan det vara ärftligt... Jaja, bara att ta itu med det hela och göra av med en massa pengar på tandläkarbesök :(  man vill ju inte bli tandlös lixom...

Inte långt kvar till julen nu och ja är snaart klar med julklapps shopping, bara några kvar nu...
Men den bästa julklappen har ja redan gett mig själv...
Klarade teori och uppkörning på första försöket :) så nu har ja körkort o kör runt i våran bil för fullt, heelt underbart är det!!

Jag hoppas verkligen att snön kommer ligga kvar nu till julen så att vi äntligen kan få en vit julafton... Det skulle vara såå mysigt!!

Imorgon bitti är det lucia firande på dagis, min sötnos ska vara tomte... Sen blir det julpyssel hemma hos mamma, hon fick ju tyvärr inte vara med på dagis i år (endast föräldrar och syskon fick komma) så vi får ta lite extra mys hos henne istället :)

Nu ska ja mysa i soffan med karln min och NCIS på tvn :)

Published with Blogger-droid v2.0.9

Inga kommentarer: