tisdag 15 september 2009

Sjukisar :(

Här hemma har vi blivit sjuka, märkte i går att Theo va så slö när ja hämtade honom på dagis. Han satt helt stilla till affären och hela tiden i affären, kors i taket! När vi kom hem märkte ja att han va varm och efter ett tag så va han skåll het... 39,3 i temp visade de sig.
Min lilla plutt bara låg i soffan och orkade inget... tog 2 min för honom att somna när de va sove dags.

Så han fick vara hemma från dagis i dag me sin pappa medans jag åkte iväg till jobbet, kände mig lite hängig i morse men tänkte bara att ja va trött eftersom de va 4:e arbetsdagen. Men de vart bara sämre och sämre, så med feber och stor matthet i kroppen fick ja dra mig hemåt vid 10 tiden.

Har orkat packa lite nu medans Theo sover... måste juh det hur trött ja än är. Det är juh knappt 2 ½ vecka kvar till min flytt och så mkt att göra...

Inga kommentarer: