fredag 4 september 2009

Stroke enheten!

Har varit på den nya avdelningen i 1 vecka nu, det blev stroken alltså. Trivs än så länge bra och det är en hel del nytt att lära sig... men det tycker juh jag bara är roligt eftersom jag är ganska rastlös på de sättet... vill lära mig och utvecklas hela tiden :)
Man får göra mkt mer som undersköterska där än på förra stället, det är så roligt :)
Men det känns att man jobbar 100 % nu, får inte längre gå hem kl 14:00 utan går långa dagar ända till 15:30 och fler dagar i veckan såklart. Men det vänjer man sig me snart...
Och så har ja juh inget annat val just nu än att jobba så mkt... men det är mitt egna val.

Den 2 okt blir dte Ladies Night :) Vi är ett gäng på 8 tjejer som ska härja i Cloetta center och dricka en massa vin :) Det ska bli riktigt roligt!

Jag har inte haft varken ork, energi eller lust till att skriva i bloggen... men det kommer väl igång sen med tiden. Just nu är det mycket som händer i mitt liv och ja vill ge min underbara Theo all min tid, ork och energi!
Jag älskar honom över allt och kommer att göra allt för honom... det kommer att bli bra.
Jag önska att jag kunde göra detta på ett annat sätt men det går tyvärr inte...

I kväll har jag lite egen tid... det behövs...
Theo är nattad och sover så sött i sin säng... min älskade lutt!

2 kommentarer:

Thina sa...

Undrar vad som händer oså?

Vad roligt med Ladies Night o massa vin! Blir avis ju! :D

Puss /T

marina sa...

Åh det ärmkt som händer, har svarat på FB...

Ja de ska bli riktigt roligt med Ladies Night, ser fram emot det :)

Kram marina