lördag 13 november 2010

Natt-helg-jobb...

Ja då var man där, mina sex lediga dagar är slut och man har gått in i en natt-helg-jobb...
Har haft ett par underbara dagar med min Adam i Prag, strosat runt och kollat in staden. Många timmar gående i denna underbart fina stad!! God mat och ännu godare öl, billig öl oxå :)
Hittade mig en ny jacka :)

När vi kom hem så fortsatte ja med 3 dgr ledigt som ha har spenderat med min söta son, hunnit leka ute i snön... byggt snö gubbe och kastat snö boll. Men nu är ju snön redan på väg bort igen :(
Vi har hunnit med ett tandläkar besök oxå, Theos första!!
Gud va stor min lilla kille börjar bli, och så duktig han var. Gapade stort och sa inte emot :)
Så fick han en fin kanin nalle av tandläkaren som blev hans favorit direkt, sötis!!

Nästa vecka är det fullt igen :)
Träning på mån, öppet hus med Helene på tis, meditation på ons, träning tors igen... och troligtvis lite party i helgen :)

En vecka går så fort :)
Published with Blogger-droid v1.6.0

Inga kommentarer: