tisdag 30 november 2010

trött :(

Sitter på jobbet o är trött, vill hem o sova men det är många timmar kvar till det... lite över 5h :( kallt som bara den är det på sjukhuset inatt oxå... burrr.
Fick skjuts upp till jobbet ikväll av min söta, snälla underbara Adam oxå... vilket gjorde att ja glömde ta med mig mina termo byxor, det blir en kall promenad i morgon bitti :(

Men något bra med denna kväll är att Marcus så snäll som han är, byter mitt lördags pass med mig så att ja kan följa med älskling på party på lördag kväll... suuuper snällt :)

Men har oxå åkt på ett litet problem som ja inte riktigt än vet hur ja ska lösa...
Julfest med jobbet den 10:e dec, min Theo vecka och både mamma o syster är uppbokade :(

Men på Tor är det ullared som gäller iaf :)
Published with Blogger-droid v1.6.0

Inga kommentarer: