torsdag 22 december 2011

sjuk vecka :(

Vilken rolig början på jul veckan...ligger just nu hemma i soffan med troligtvis halsfluss, massa ajaj i halsen o feber i början av veckan. Så det har ju inte blivit mkt jobb denna vecka, startade en penicillin kur i går så att ja inte ska smitta alla andra under julen.. och hoppas kunna prata lite bättre. Knappt nån röst just nu.

Men ja längtar till på söndag, då kommer min underbart fina son och så ska vi fira jul :)
Det känns inte riktigt som jul utan min lilla skatt här men man får göra det bästa utav det... på julafton åker jag och min älskade med svärföräldrarna och firar jul hos hans faster i Mjölby.
Det blir trevligt!

Ska va ledig med mina grabbar nästa vecka, Lovely :)

God jul till er alla!!
Published with Blogger-droid v1.7.4

1 kommentar:

LillaSuz sa...

Hej! Var med och tävla om vackra smycken eller exklusiva SPA-produkter som endast finns hos DreamShop i Sverige.

Mer info och instruktioner om tävlingen finns hos http://lillasuz.blogg.se/2011/december/tavla-om-vackra-smycken-och-spa-produkter.html