torsdag 8 december 2011

vintern är kommen...

Det är iaf minus grader ute och en massa synd om mig som måste cykla till dagis och jobb i morgon :( burr burr
Men får väl vara glad över att det inte är snö ute, men halt är det visserligen.

Mötet jag va på härom dagen gjorde mig inte klokare över vad som händer efter min tid på 128:an men det är bara att vänta o se, nåt blir det ju iaf.

På tisdag är det lucia på dagis, och är så glad över att ja lyckades byta mitt kvällspass mot ett dagpass så att ja inte missar när min söta kille ska vara stjärngosse :)
Får se hur det blir med fotografering, om man får fota eller inte.
Det vill ja ju gärna :(

Nu vantar ja på att min älskade ska komma hem så att vi kan titta på sista avsnittet av SoA för denna säsong!!
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer: