onsdag 14 mars 2012

Dåligt bloggande...

Det är lite dåligt bloggande just nu pga att min blogg app på mobilen har slutat att fungera och jag lyckas inte få igång det igen :(
Det är ju såå smidigt att blogga på mobben o slippa sätta sig vid det stora åbäket till dator, jag har en stor önskan om att vi ska köpa en laptop men min sambo tycker inte lika som jag utan han vill behålla den här stora stationära dator som tar en massa plats i vårat sovrum... :(

Våren börjar komma nu, solen värmer otroligt på dagarna och de är ju så himla härligt. Ja verkligen älskar våren :)

Jag fortsätter mina dagar på Neuro op och ja stortrivs där, hoppas att ja får fortsätta min anställning där men som det ser ut så kommer det att bli så... vågar bara inte hoppas för mkt. Men ja tycker verkligen att det är kul att gå till jobbet, det är spännande det vi gör och arbetskamraterna är underbara!!
Just nu är ja hemma och är sjuk... igen... känns som man har antingen vabbat eller själv varit sjuk om vartannat sen i december :(
Nu har ja åkt på en dunderförkylning med lite hosta, hoppas på att bli frisk till lördag för då ska vi åka ner till stugan över natten.

Så när ja blir frisk från denna förkylning så ska ja börja träna ordentligt, har ju fördelen med ett gym i källaren så det är ju så enkelt att gå ner 30-40 min innan jobb eller efter jobb utan att det behöver ta mer tid än så... och ja kan ha med mig Theo ner på mina lediga dagar...

Nä nu är det nog dags för sängen o kurera mig med lite sömn... natti natti!!

Inga kommentarer: