tisdag 20 mars 2012

på väg hem...

till mitt underbara hem, och då kommer även min goa unge hem :) och karln min är hemma oxå... kan det bli bättre :)


Haft fullt upp på jobbet, började tidigt 6:45 och då fick vi börja med en P1:a direkt (=ur akut operation) och på den stod vi i stort sett hela dagen!!

Men i morgon är ja ledig :)

Kör en kväll på torsdag o sen 3 ledig helg igen... Wohoo!!

Så i morgon är de planerat att ja ska på Home party hos en jobbar kompis (min handledare) men Theo är visst förkyld, igen, så vi får se hur morgon dagen ser ut, hur han mår oså...

Har nog aldrig vabbat så mkt som ha gjort sista tiden... stackars älskade unge har varit så mkt sjuk sista tiden :(


Dags att kliva ut i regnet o in till mitt underbara hem...

Fullt med kärlek :)


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer: