söndag 18 oktober 2009

En bra helg fast jobb...

Har jobbat hela helgen men har haft det väldigt bra ändå...
i fredags vart det lite vin och faktiskt inte så sent, men sovmorgon i lördags :)
Tog en fika med mamsen och Roland på lördags fm innan det va dags att springa upp till jobbet, hade en bra och ganska lugn kväll på jobbet. Gick lite tidigare och mötte upp the family på Parisien. Kom lagom till desserten och bailysen :)
Vi fortsatte kvällen hemma hos mamma och Roland med lite röd vin och en massa tjatter, hade ne mkt trevlig kväll!
Det blev väldigt sent för mig sen så i dag vart de en rejäl sovmorgon ända till kl 11, det va länge sen!

I kväll har vi haft de otroligt roligt på jobbet, har nog skrattat mesta dels av kvällen :)
Det är tur att dte finns underbara människor och att man kan ha de så roligt på jobbet emellanåt, det behövs verkligen mellan varven. Speciellt eftersom det känns ibland som att man bor på sjukhuset. Är juh mer där än hemma känns de som.

Fick de nya schemat förra veckan, blev precis som ja ville ha så ja är super nöjd. Inte en enda kväll de veckorna jag har Theo. Så skönt att slippa puzzla med det och kunna ha hela veckor tillsammans med min underbara lutt.
I morgon ska ja hämta honom på dagis efter jobbet, saknar honom såååå enormt mkt!!
Mitt hjärta känns tomt när han inte är hos mig...

Inga kommentarer: