söndag 4 oktober 2009

Saknar min lilla lutt!

Kommit hem efter att ha jobbat kvällen, sitter och slappar i min nya underbara soffa :)
Jobbar i morogn bitti och sen på eftermiddan kommer min älskade lilla lutt, saknar honom såå mkt. På tisdag, ons och fre ska jag ha inskolning med honom på det nya dagiset, hoppas verkligen att det kommer att gå bra.. men det tror ja faktiskt att det kommer göra. Så det blir bara jobb på mån och tor :)

I fredags hade ja tjejerna här hemma innan vi gick på Ladies Night, så visst hade ja lite press på mig att få en massa ordning i lgheten till de. Men det va juh visserligen bara bra för ja har faktiskt fått ordning på det mesta, tror att ja bara har 4 lådor kvar att ta hand om nu.
Så skönt!

Försökt att lägga upp en bild på lgheten (en del av den iaf) men det går tydligen inte så bra i dag, får försöka en annan dag

Nu ska ja nog göra mig iordning för sängen, upp tidigt i morgon!

1 kommentar:

Thina sa...

Hej gumman!
Jag tror att jag har fel mobilnr till dig =/ Kan du smsa till mig när du kommer imorgon oså o hur det blir sen om du åker hem på kvällen eller sover över? Jag hopaps du sett att jag skrivit till dig på FB. Ska bli askul att ses imorgon, shit :D Så längesen :) O vin o babbel o mysa massor :D puss /T