tisdag 13 oktober 2009

jobb hela veckan :(

Det är verkligen inte roligt att jobba 100 % igen, förut va ja ledig minst 3 dgr i veckan och nu e jag bara ledig 1-2 dgr i veckan.
Denna vecka är en sån vecka då jag bara är ledig 1 dag! :(
Det skulle räcka med att jobba typ 85 % men har inget annat val än att jobba 100 % som det ser ut nu, jaja... har juh roligt på mitt jobb iaf.
Trivs super bra på 72:an!!

Har jobbat i kväll och i morgon blir det att gå upp tidigt, känner tvånget att ja snart måste krypa ner i sängen men är inte ens trött... åh irriterande!

En annan sak... ja har gått ner 6 kg på ca 1 månad :)
Det ger verkligen en sporre att kämpa vidare, vill gå ner mer och bli "fastare" :)
Så i veckan ska ja ta tag i det och gå över till simhallen och fixa mig ett träningskort, blir att börja med att simma.
Det ska bli kul att sätta igång igen, äter mkr nyttigare nu och knappt nåt godis.

Nä nu ska ja ta en dusch och tvinga John Blund att komma till mig

Inga kommentarer: