onsdag 27 oktober 2010

aj aj i mamma hjärtat :(

Hade en bra fm med min söta lutt i dag, det blev en sväng på stan för att hitta kängor... och det gjorde vi. Han fick själv välja mellan 2 par och han var super nöjd över sina nya skor :)
Sen åt vi på McDonald's för att göra det lite lyxigt, även det hans val...
Men de blev visst inte så lyckat för sen när vi kom hem så fick han världens magknip min lilla söta... bara låg i soffan o grät o kved, ja fick inte röra honom :(
Och ja va tvungen att lämna över honom till min älskade syster mitt i allt, va tvungen att ge mig av till jobbet... det gjorde ont i mitt mamma hjärta :(
Men han hade somnat i hennes knä i soffan sen o fått sova lite så det hade gått över!
Min lilla underbart söta lutt...

Just nu tjatat han här hemma om ett eget rum, ja råkade nämna för honom att han skulle få det och nu går det inte tillräckligt fort för honom :)
Tanken var att flytta till en 3:a men där JAG vill ha en kostar det lite för mkt.. så de blir att vänta lite. Men ska flytta ut min säng till vardagsrummet och försöka få till det bra där så att Theo får sovrummet som sitt egna rum där han kan ha alla sina leksaker. :)
Det får bli så ett tag iaf...

Nä nu är det dags att krypa ner i sängen så att ja orkar upp i morgon...

Natti natti alla vänner, sov så gott
Published with Blogger-droid v1.6.0

Inga kommentarer: