söndag 24 oktober 2010

Ny vecka igen!

I morgon startar en ny vecka, en Theo vecka för mig :)
Det är så underbart när ja äntligen får hem honom efter att ha varit ifrån honom en vecka... och i morgon är ja ledig så vi får busa och mysa med varann hela dagen!
Idag när han kom så plockade han fram flexitrax banan direkt (som han fick i present av moster förra helgen). Den skulle byggas upp ihallen och här körts med hela kvällen :)
Medans jag lagade maten i köket, det blev en Shepard's pie *mums*


Helgen har varit lugn och skönt med lite natt jobb tyvärr...

I Fredags blev det bio "Hämnaren" med Persbrandt, njaa den va ju inte riktigt som vi trodde så blev nog lite besviken på den... men men så kan det ju bli ibland.

God mat efteråt iaf, det blev sushi på Kikkobar. Me lika alot :)

Lördagen farde vi runt lite för att fixa lite saker och så tog vi en sväng på stan me, hittade en jacka på nya Outleten som jag VILL HA!!!!

slappade framför tvn hela eftermiddagen med att sträck titta på en massa Weeds avsnitt, typ det vi har gjort om kvällarna hela veckan :) Snart inne på säsong fyra... Sen var det dags att ge sig iväg för att jobba, en natt på Röntgen. Det var typ Kaos när ja kom dit, men det lugnade som tur va ner sig och höll sig ganska lugnt hela natten.

Idag har vi gått en lång promenad i dugg regnet, otroligt skönt var det... fick ta en extra sväng förbi jobbet oxa eftersom ja klumpigt nog glömde kvar min mobil laddare där och mobilen va på väg att dö... PANIK!!! :)


Nu har ja som sagt lutten hos mig, han sover sött i sin säng och ja tar det lugnt i soffan med tv, dator, tända ljus och en kopp varm te... bara min söta Adam som fattas här :(

Inga kommentarer: