torsdag 28 oktober 2010

Sömnlös...

Förstår inte att de ska vara så svårt att somna... vänder o vrider mig i sängen.
Men det är bara när ja söver själv de blir såhär, med Adam bredvid mig så somnar ja ganska lätt... har väl vant mig så vid att ha honom nära mig...

Har varit såå trött hela dagen idag, verkligen fått kämpa mig igenom. Hade en halv klinikdag på jobbet vilket innebar att sitta på en stol o lyssna i ca 3h, halva tiden var att lyssna på hur HLR går till... ja de gå ju verkligen roligt o givande!!
Sitta o titta på en film hur man gör kompressioner!! Ja man lär sig mkt på det... hmm...
Syret i salen började sakta ta slut och fnittret från trötta började komma... haha...

Men nu är det äntligen bara 1 arbetsdag kvar på denna vecka :)
I morgon efter jobb blir det att hämta söta lutten på dagis, hem och göra mig iordning, packa lite åt Theo och sen iväg till mamma med honom. Han ska söva hos mamsen för Adam o ja ska på premiären av SAW i 3D i morgon, mkt spännande. Men den kommer nog fan vara äcklig, men man måste ju bara se den :)
So im locking forward at tomorrow night!!

Ska göra ett nytt sov försök nu...
Natti natti

Published with Blogger-droid v1.6.0

Inga kommentarer: