söndag 19 december 2010

En xtra jobb helg...

Nu har ja klarat mig igenom en xtra jobb helg, en hel del sjuka men det gav mig tillfälle att tjäna xtra :)
Jobbar julafton natt xtra oxå så det blir bra pengar i januari sen!!
Mej iom att ja jobbat xtra denna helg så kommer ja jobba 14 dgr i rad, blandat dag, kväll o natt. Men det är bara att bita ihop och köra på!

Var på möte med chefen fredags...
Skrev i förra inlägget att ja slutar i dec men menade ju sista januari.
Men iaf, mötet... blev väl inte direkt klokare och fick ingen placering men blev lovad att inte hamna på de ställen jag varit på tidigare *puh*
Men troligtvis kan det bli en plats på Beroende kliniken, ja det skulle verkligen vilja :)
Så håll tummarna för mig!!

I morgon bitti kommer min söta, älskade lilla lutt :)
Åh vad ja saknar honom!!
Han är så underbar och hans kommentarer han kommer med nu är så söta :)
Älskar honom över allt!!

Men nu blir de sängen o lite skönhets sömn :)
Natti natti...

Published with Blogger-droid v1.6.0

1 kommentar:

Camilla sa...

Hej! Såg att du ev ska börja hos oss på Beroende, e de kanske mitt vik du ska ha då? Vet du hur länge de va? Hoppas allt e bra.. Kram