fredag 24 december 2010

Julafton

Det är lite kvar av julafton än, och det spenderar jag på jobbet... och även några timmar in på juldagen.
Jag jobbar alltså natt!!
Inte det minsta roligt men det är en xtra natt för mig så det ger ju bra pengar i januari :)
Pengar till våran planerad Riga resa som blir i vår sen!

Men har iaf haft en toppen jul med min underbara sön och familjen, alla samlade hemma hos mamsen.
Utan min älskade Adam som har firat med sin familj, men vi hade julklapps mys igår... fick mkt fina julklappar :)
Ja Theo är nog nöjd med sin julafton iaf, han var inte direkt utan julklappar :) och mötet med tomten gick bra
"-mamma, ja ska inte vara rädd när tomten kommer."
Hehe... det är ju bra det!

Så ja har ju inte direkt hunnit sova nåt innan detta arbetspass, hoppas på en otroligt lugn natt!
Published with Blogger-droid v1.6.0

Inga kommentarer: