torsdag 30 december 2010

snart är det nytt år...

Det är bara 2 dgr kvar av 2010 och ja måste nog säga att ja inte riktigt hunnit med det här året, det har gått alldeles för fort!
Men det har varit ett helt underbart år, jag fick ju min underbara Adam detta år :)
Och min lilla söta grabb har hunnit bli 3 år, Ojoj han är alltså inne på sitt 4 år!!

Men iaf ja avslutar min sista vecka detta år med att jobba 3 nätter, går av på fre morgon kl 07:00 och sen kl 11:50 går bussen upp till sthlm.
Nyårsafton ska vi spendera på en båt, Birka Cruises :)
Adam och ja ska åka med 10 av hans vänner, det ska bli riktigt roligt. Det serveras välkommsdrink, 4 rätters nyårs middag, champagne på tolvslaget då vi tittar på alla fyrverkerier i sthlm... och på lördagen serveras brunch!!
Så ja, jag tror det kommer att bli ett riktigt bra sätt att fira in det nya året :)
Nya kläder är inhandlade o ja är riktigt nöjd med min klänning ja hittat :) måste bara springa ut på stan en snabbis i morgon och hitta något fint att ha i håret... sen e ja klar!!

Ska kan ha något nyårslöfte i år?
Jo ja ska ta tag i min träning igen, gå ner 10:e kg till sommaren...
Men som tur är får ja en kompis att träna med efter nyår :) Adams brors sambo Emelie ska börja träna på medley så då får man lite mer pusch!!

Nu är det dags för lite tv, snack o korsord på jobbet!
Published with Blogger-droid v1.6.0

Inga kommentarer: