torsdag 21 april 2011

Min Skolgång:

Gick på lågstadiet på Fornåsa skola och fortsatte med högstadiet på Hällaskolan i Borensberg, hade nog en ganska normal skolgång med halvbra betyg...
Min gymnasieperiod är lite hoppande,
började med ett år på Ljunkan, IV programmet för att läsa upp lite betyg. Fortsatte med Media programmet i Uppsala (mitt andra hands val), kom in på mitt första hands val efter 2 veckor i Uppsala så ja flyttade till Malung för att plugga Turisthotell.
Det är ett beslut jag i dag ångrar :/
Men iaf, Malung va lite långt hemifrån så ja bytte till Turisthotell i Åtvidaberg där ja gick i ca 1½ år innan ja hoppade av...
Jobbade ett tag och började sen Omvårdnadsprogrammet på Komvux och blev färdig Undersköterska våren -06.

Men ja är nog inte klar än, har sedan dess läst lite kurser o ska läsa mer i höst :)

2 kommentarer:

Linda sa...

Hade inte en aning om att du gått turist hotell:))

marina sa...

Hehe... nä det är näastan så ja glömmer det själv eftersom man inte jobbar med det idag :)
Men hade praktik på både Gulan och Platå, bartender på Platå :)