onsdag 20 april 2011

Presentera mig själv:

De som läser min blogg vet väl egentligen vem jag är, men ja kör på och berättar lite om mig själv :)

Jag är 27 år och är bosatt i Linköping, uppväxt på landet mellan Motala och Linköping men flyttade till Motala med mamma när mina föräldrar skilde sig och sen vidare till Linköping ett par år sen.
Har väl bott här i ca 12 år nu...

Jag har en son som är 3,5 år, Theodore är en glad och sprallig kille som det är full fart i :)
Han är en helt underbar liten människa som förgyller hela mitt liv, älskar att spendera all min ledig tid med honom. Leka, busa, pyssla eller bara lyssna på allt hans prat :)
Har gemensam vårdnad med pappan och vi har varannan vecka.

Bor med min sambo Adam i våran underbara lghet på Hamngatan, nyinflyttade :)
Han är en underbar man som får mig att skratta, må bra och gör mig otroligt lycklig.
Livet är så enkelt att leva när han finns i mitt liv!!

Är undersköterska och jobbar på US i Linköping sen ca 5 å tillbaka, just nu är ja på EMA (EndokrinMagTarm). Är fastanställd på Landstinget men har ingen fast avd så jag går på olika vikariat, vilket ja trivs väldigt bra med, får lära mig mkt :)

På den lilla fritid jag har så försöker jag hinna med att göra lite smycken...

Inga kommentarer: