söndag 13 maj 2012

What to wright?!

Dagarna går i vanligt vardags lunk... jobba, äta, sova... men bara det kan vara så underbart ibland :)

Men de e klart lite mer händer det nog i livet emellanåt ;)
Förra fredagen åkte mamma, jag, svärmor och Emelie ner till Ullared. En hel dag med shopping o det är väl underbart, missade en massa ja skulle handla... men men får bli nästa gång!

I fredags gick ja min sista introduktions dag på Neuro operation så i morgon ska ja stå på helt egna ben och ja börjar med en dag på akutspåret  :)  Jag Älskar verkligen mitt jobb och har inte trivts så bra någonstans som ja gör där... det är verkligen kul att gå till jobbet!!

I morgon kommer min underbart söta o fina lutt, saknar honom såå otroligt mkt. Jag verkligen hatar att vara i från honom men vet att ja måste, och skulle inte ta det ifrån honom eller hans far. Men det gör ändå ont i hela mig att vara ifrån min lilla lutt (som kanske inte är så liten längre, haha, men kommer alltid vara min lilla lutt)
Nästa vecka har vi kort arbetsvecka, sköönt :), så på torsdag åker vi ner till Borås. Där ska det vara släktträff med Adams släkt på hans mammas sida, va där förra året oxå och det är otroligt roligt och trevligt :)
Theo var inte med förra året så i år får han följa med, det ska bli kul!!

Nu är det dags att ta tag i dagen... Ha en toppen söndag!!

Inga kommentarer: