måndag 1 februari 2010

Första dagen på Röntgen!!

Japp i dag har ja haft min första dag på Röntgen, min nya avd där jag ska spendera de närmsta 9 månaderna!!
Ja det är verkligen mkt nytt att lära sig, ett helt nytt data program där ja ska lära mig hur man bokar, avbokar och en massa annat...
så det blir en kurs i morgon för att lära mig det!
Men iaf det verkar vara roligt och jag kommer nog få ut mkt av det här jobbet.

Nu har min älskade lutt äntligen kommit till mig igen, saknaden är otrolig när han inte är här =(
Så ikväll har vi lekt en massa med alla hans bilar och myst en massa i soffan!

Har haft en jätte bra helg på jobbet, den sista på stroken
*kommer sakna er där uppe*
Men vem vet, en dag kanske ja kommer tillbaka =)

Har haft en toppen helg med vänner oxå, jätte mysig att underbara syster va me en stund i lördags oxå... toppen söndag =)

Inga kommentarer: