måndag 22 februari 2010

Ny vecka!

Guud vad jag saknar att få jobba kväll, jag är verkligen inte anpassad för att jobba "kontorstider". det passar jätte bra varannan vecka då jag har Theo men i övrigt vill jag jobba KVÄLL!!!
Så i morgon blir det att gå till chefen och be om lite "inskolning" på jourtider, måste ju gå bredvid så me. vill inte direkt bli inkastad på en jourtid och inte fatta alls vad det innebär i rutiner och allt sånt.
Inne på fjärde veckan på Röntgen nu och börjar trivas men de kan verkligen vara lugnt på det stället emellanåt, men oxå stressig som faan!!

I går körde jag ett pass Afropowerdance igen, verkligen skit kul! kroppen börjar vänja sig verkar det som för idag hade ja knappt nån träningsvärk =)
Nästa sön blir det ett megapass i stora hallen, 150 st kan boka in sig.
det ska bli riiktigt roligt, instruktörerna tyckte att vi kunde ha nåt skynke på höfterna me.. haha!!

Nää usch nu snöar det igen, faan va trött ja är på denna snö nu!!
Vill ha vår och värme...

Inga kommentarer: