fredag 19 februari 2010

Veckorna springer i väg...

Jag vet inte vart allt tar vägen , alla dagar springer i väg och veckan jag har med min underbara lutt är snart slut =( Men som sagt en vecka går fort så snart är han hos mig igen!
Men först ska vi ha en helg med en massa bus, mys och ävenyr!

Ja det är som sagt helg igen och jag har avverkat ännu en vecka på "nya" jobbet, kommer in mer och mer i det och börjar tycka att det är roligt. Har denna vecka varit på Ultraljudet och det har hittils absolut varit bästa stället, som tur blir det en vecka till där!!
Men det bästa är ju ändå de lediga helgerna, sån lyx att inte jobba helg!! Börjar komma in i "kontorstiderna" nu men visst saknar ja att jobba kvällar ibland men de börjar ja med snart... eller efter mars iaf.
Men såg nu att ja inte kommer jobba helg förens den 8 maj... WOW!!!


På söndag är det dags för ett pass med afropowerdance igen =)
va på det för första gången förra söndagen och fastnade verkligen för det, skit kul att släppa loss till en massa härliga trummor.
på måndag blir det simning med min Anna oxå =)

Syrran ringde en kväll för ett tag sen och hade hittat en grej hon ville prova och undra om ja va me på det, efter att ha kollat runt lite och läst så va ja självklart me... Acaibär!

Bär i från Amazonas djungel med en massa bra saker i
Denna blogg gjorde mig ännu mer intresserad kan ja lova:
Jaja.. har nu iaf börjat äta det, visserligen bara på dag 2 så vi får väl se vad som händer.
De kanske kan göra mig lite piggare iaf =)









Inga kommentarer: