onsdag 10 februari 2010

Njut av livet!

Man måste ibland stanna upp och tänka, inse hur bra man har det och bara njuta!!
Det är vad ja gör nu...
jag har en underbar son och familj som ja älskar oerhört och som älskar mig, ett bra jobb, en bra lghet och världens bästa vänner!!
Vad mer behöver ja i mitt liv, inget just nu!!

Har snart varit på Röntgen i 2 veckor nu och trivs bra där. Visst är det helt annorlunda emot vad jag är van vid på sjukhuset men ombyte är ju alltid bra ibland så att man kan finna glädje i det andra sen igen... för visst kommer ja gå tillbaka till den andra vården igen. Kommer nog inte stanna på röntgen i evighet, finns för mkt ja saknar av det andra.
Men är nog nyttigt att prova detta med ett tag.
Och så passar arbetstiderna mig just nu, dagtider mån-fre och bara 3 av 12 helger.
Kan inte bli bättre just nu!

Så i helgen blir min första helg som jag är ledig och som min älskade Theo inte är hos mig... kommer kännas jätte konstigt.
Men på fredag kommer min bästa Anna hit för att umgås, laga lite mat och dricka lite vin. Och en massa massa girl talk =) Va ett tag sen vi hade en sån kväll nu, ska bli massa mys!!
Förhoppningsvis så kommer Helene en stund oxå och gör oss sällskap i vårt girl talk =)

Inga kommentarer: