tisdag 16 februari 2010

Mycket host och lite sömn...

Fick i natt vääldigt lite sömn, hade en liten kille som har hostat i stort sett heela natten.
Min lilla älskade stackare, så det fick bli lite medicinering på honom mitt i natten, vi somnade runt 3.30 tiden helt utmattade... men han sov inte länge för det i morse =/
Han vaknade när min kl ringde för att ja skulle upp o ringa dagis och jobb, hade ju tänkt att ja kunde få sova en stund till efter det.. men icke sa nicke.. det tyckte inte han!!
Så det va bara att kliva upp och se glad ut... men kan ju inte göra annat när man har en sån go kille. Har ett antal gånger i dag fått höra "älkar dig mamma"
Åhh hjärtat smälter och han skulle ha kunnat ha fått precis vad han ville de sunderna =)

Varit en stunf hos mamsen i dag me... invaliderna =)
Mamma har fått ryggskott och Roland rehabiliteras efter höft operation... haha de såg riktigt roliga ut. Fast såklart att ja tycker synd om dem =)
De mest underbara människorna som finns, och syster yster åh Jeppe såklart.
Love them all!!

Är inne på tredje veckan på Röntgen nu, bara 5 kvar tills ja får börja gå joutider. Längtar och saknar mina kvällar... och faktiskt helger. jag är verkligen inte en mån-fre människa, så de ska bli skönt att komma in i "mitt normala" sen igen! Denna vecka och nästa är det ultraljud som gäller... hittils de roligaste stället iaf.

nä nu e de nog dags för sängen och hoppas på lite sömn denna natt istället...

Inga kommentarer: